subota, 5. prosinca 2009.

Napredak bloga

Evo malo da vam ispričam o ovome mome blogu kojega sam počeo pisati na ljeto.
Naime moja sestričina Ljilja je počela pisati početkom ljeta blog o Cerovniku, malom selu pokraj Ogulina. Svi u selu su bili oduševljeni tim blogom. Onda je i meni sinula ideja da bih mogao pisati blog o Karlobagu. Tako sam i učinio. Do sad sam uspio napisati oko 13 postova, ali Ljiljin blog sad ima 50 postova. Sada je njezin blog prihvaćen kao dostojan blog da uđe među blogove u internetskom portalu Ogulin info. Međutim nema ni jednog bloga koji piše o Karlobagu osim moga. Ipak moj nije toliko opširan da bi ušao u dostojne blogove na portalu Slobodna Lika. Zbog moje srednje škole ja sam malo zastao pisati o ovome blogu.Pošto je ovo uz Slobodnu Liku jedina stranica koja nešto piše o Karlobagu ja ću preko zimskih ferija nastojati što više postova napisati, ali ipak bojim se da će drugo polugodište napraviti opet zastoj ovoga bloga. D do toga ne bi došlo jedino vi Karlobažani, možete mi pomoći.
Bilo tko tko voli Karlobag i želi mu boljitak može mu pomoći slanjem SMS-a s porukom CENTARINFO na broj 66354 i onda će te moći postati član od tada grupe koja će pisati o Karlobagu. Tada će mo moći napraviti da u Slobodnoj Lici zasja i blog o Karlobagu.

Nema komentara:

Objavi komentar